تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 اسفند 1402 - 17:15
207 بازدید
کد خبر : 208858

تطبیق جستجوی مدرن روابط عمومی دیجیتال در مقابل لینک سازی دستی

تطبیق جستجوی مدرن روابط عمومی دیجیتال در مقابل لینک سازی دستی

  سال‌ها به ما گفته می‌شود که «لینک‌ها واحد پول وب هستند» و این مطمئناً در گذشته درست بود.   با این حال، در حوزه دیجیتال، روابط به عنوان ارز جدید ظاهر شده است. در این عصر جستجوی معنایی، به طور فزاینده ای آشکار می شود که روابط عمومی دیجیتال راهنمای خرید رپورتاژ آگهی از

 

سال‌ها به ما گفته می‌شود که «لینک‌ها واحد پول وب هستند» و این مطمئناً در گذشته درست بود.

 

با این حال، در حوزه دیجیتال، روابط به عنوان ارز جدید ظاهر شده است. در این عصر جستجوی معنایی، به طور فزاینده ای آشکار می شود که روابط عمومی دیجیتال راهنمای خرید رپورتاژ آگهی از نظر اهمیت از لینک سازی دستی پیشی گرفته است.

در این مقاله به بررسی این موضوع می پردازیم که چرا لینک سازی دستی در مقایسه با روابط عمومی دیجیتال قدرت و کاربردی خود را از دست می دهد.

 

روابط: ارز جدید اینترنت

در سال های اخیر، شاهد تغییر گوگل به سمت تبدیل شدن به یک موتور جستجوی معنایی بوده ایم. در حالی که بک لینک ها هنوز نقش دارند (و احتمالاً همیشه نقش دارند)، اهمیت آنها با توجه به نمودار دانش قدرتمند گوگل و قابلیت های یادگیری ماشینی کاهش یافته است.

 

به طور سنتی، گوگل در پیوندها پیشرفت می کرد. هر چه لینک های بیشتری ارائه شود، بهتر است. با این حال، همانطور که اینترنت با سرعتی سریع به تکامل خود ادامه می دهد، همه چیز تغییر کرده است.

 

امروزه گوگل موجودیت بسیار بالغ تری است. درباره دنیا کنجکاو است، درباره وب سایت ها سؤال می پرسد، سعی می کند بفهمد چه کسی پشت یک وب سایت است و هدف آن چیست.

 

برای پاسخ به این سوالات، فاکتورهای رتبه بندی مختلفی را در نظر می گیرد. و در حالی که پیوندها نقشی ایفا می کنند، در یک زمینه مورد توجه قرار می گیرند.

 

تکامل لینک سازی

با وجود این تغییرات، بسیاری از مردم همچنان از استراتژی های قدیمی لینک سازی استفاده می کنند.

 

آژانس‌ها همچنان به پست‌های مهمان، ایمیل‌های تبلیغاتی هرزنامه‌ای و نظرات وبلاگ‌ها متکی هستند. با این حال، این تاکتیک ها بسیار کمتر موثر شده اند.

 

در عوض، متخصصان سئو تمرکز خود را روی محتوا به عنوان جایگزین معطوف کرده‌اند. مطالعات موردی زیادی وجود دارد که نشان می دهد افزایش قابل توجهی در ترافیک وب سایت تنها از طریق ایجاد محتوا – بدون ایجاد لینک – به دست آمده است. این سوال مطرح می شود: چرا این تغییر اتفاق می افتد؟

 

ظهور اقتدار موضوعی

وب سایت های پربازدید با اختیارات محدود با ایجاد اقتدار موضوعی موفق می شوند.

 

اساساً، آنها گوگل را متقاعد می کنند که در یک زمینه خاص از طریق دانش عمیق خود متخصص هستند، که گواهی بر اقتدار آنها است.

 

همانطور که گفته شد، این رویکرد هزینه دارد. محتوای با کیفیت ارزان نیست، و حتی با هوش مصنوعی، نظارت انسان از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

با این حال، خواندن صفحات و صفحات محتوا به زمان نیاز دارد و آن را برای برندها یا مشاغل کمتر مفید می کند. در نتیجه، تمرکز به سمت لینک بیلدینگ برمی گردد.

 

پیوندها به عنوان روابط

با بازگشت به ایده گوگل به عنوان یک منبع قوی دانش، پیوند را به عنوان راهی برای انتقال اطلاعات تصور کنید.

گوگل در طول سال ها بسیار تکامل یافته است و اکنون به جای یافتن چیزهای ساده به تحصیل علاقه بیشتری دارد. این تفاوت اساسی بین لینک بیلدینگ دیجیتال PR و لینک بیلدینگ دستی است.

 

لینک بیلدینگ دستی تلاش می کند تا سیستم را بازی کند و به طور موثر سعی دارد گوگل را فریب دهد.

 

از سوی دیگر، ساخت پیوند روابط عمومی دیجیتال با هدف آموزش گوگل، کمک به درک بهتر نهادها، خواه افراد، کسب و کار یا برندها باشد. هر پیوند به عنوان درسی است که به گوگل در ایجاد روابط ذهنی بین این نهادها کمک می کند.

 

پیوندهای طبیعی به عنوان رای اعتماد

پیوندهای طبیعی را می توان به رای اعتماد تشبیه کرد. آنها موضوعات را گسترش می دهند و به آموزش موتورهای جستجو کمک می کنند. آنها به گوگل می گویند: «این یک سایت ارزشمند است، نگاهی بیندازید.» این پیوندها به طور طبیعی و در بافت ایجاد می شوند و توسط کارشناسان سئو معتبر هستند.

 

لینک بیلدینگ دستی به دنبال تکرار این فرآیند است، زیرا کسب و کارها نمی توانند به طور نامحدود برای پیوندهای ارگانیک منتظر بمانند. با این حال، این باعث ایجاد یک صنعت جهانی چند میلیارد پوندی شد که اساساً گوگل را با اطلاعات نادرست تغذیه کرد.

 

درآمد دیجیتال روابط عمومی: اهمیت دارد

درآمد پیوند روابط عمومی دیجیتال بر به دست آوردن پیوندها از طریق داده ها، نظرات کارشناسان و داستان ها متمرکز است. این شامل همکاری با روزنامه‌نگارانی است که برای داستان‌های خود به بینش‌های متخصص نیاز دارند یا داده‌هایی را که رویدادهای مهم جهانی را روشن می‌کند، بررسی می‌کند.

این پیوندها از منابعی می‌آیند که گوگل به آنها اعتماد دارد و سایت‌هایی با اعتبار شناخته شده هستند. آنها تقریباً بلافاصله ترافیک ایجاد می کنند و در فیدهای اخبار و کشف ظاهر می شوند.

 

Google ارتباط بین این پیوندها، نظرات یا داده‌ها و یک تجارت را تشخیص می‌دهد و درک می‌کند که آن کسب‌وکار یک متخصص است. رسانه ها به گوگل کمک می کنند تا دنیا را درک کند و ماهیت و هدف وب سایت ها را درک کند.

 

عصر جدیدی برای سئو

در حالی که هر دو لینک بیلدینگ دستی و روابط عمومی دیجیتال محاسن و چالش های خود را دارند، رویکرد پیش فرض سئو مدرن باید به سمت روابط عمومی دیجیتال متمایل شود. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.