تاریخ انتشار : جمعه 5 آبان 1402 - 16:32
306 بازدید
کد خبر : 208836

فیلم Mission: Impossible 8 به دلیل اعتصاب بازیگران هالیوود تا سال ۲۰۲۵ به تعویق افتاد.

فیلم Mission: Impossible 8 به دلیل اعتصاب بازیگران هالیوود تا سال ۲۰۲۵ به تعویق افتاد.

به گزارش نقطه نیوز و به نقل از گادگتس۳۶۰ Mission: Impossible 8 نزدیک به یک سال به تعویق افتاده است. پارامونت پیکچرز و اسکای دنس فیلم موردانتظار فیلم جاسوسی به رهبری تام کروز را از تاریخ اکران اولیه آن یعنی ۲۸ ژوئن ۲۰۲۴ به ۲۳ می ۲۰۲۵ منتقل کردند. این حرکت به اعتصاب مداوم بازیگران

Mission: Impossible 8 Delayed to 2025 Due to Hollywood Actors’ Strike

به گزارش نقطه نیوز و به نقل از گادگتس۳۶۰ Mission: Impossible 8 نزدیک به یک سال به تعویق افتاده است. پارامونت پیکچرز و اسکای دنس فیلم موردانتظار فیلم جاسوسی به رهبری تام کروز را از تاریخ اکران اولیه آن یعنی ۲۸ ژوئن ۲۰۲۴ به ۲۳ می ۲۰۲۵ منتقل کردند. این حرکت به اعتصاب مداوم بازیگران نسبت داده می شود که باعث شد فیلم و چندین استودیو بزرگ دیگر تولید را متوقف می کنند. اگر اعتصاب ظرف چند هفته آینده حل نشود، سایر فیلم‌ها نیز همین سرنوشت را خواهند داشت. علاوه بر این، دنباله فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One به کارگردانی کریستوفر مک کواری در حال تغییر نام است – در ابتدا Dead Reckoning Part Two – البته به عنوان ادامه مستقیم فیلم ۲۰۲۳ عمل خواهد کرد.

بخش خوبی – ۴۰ درصد – از فیلمبرداری در Mission: Impossible – Dead Reckoning قسمت دوم قبل از اعتصاب انجام شد، اما اکنون، گروه باید تا پایان اعتصاب بازیگران صبر کنند. چندین استودیو بزرگ از جمله برادران وارنر تاریخ اکران خود در سال ۲۰۲۳ را نیز به تعویق انداختند، و Dune: Part Two بزرگترین استودیو است که بازیگران ستاره‌دار آن به دلیل اعتصاب مداوم نمی‌توانند در هیچ کار تبلیغاتی یا مصاحبه‌ای شرکت کنند. Spider-Man: Beyond the Spider-Verse، دنباله Spider-Man: Across the Spider-Verse، از پنجره اکران مارس ۲۰۲۴ حذف شد، زیرا بازیگران آن مجاز به ارائه صدا برای شخصیت ها نیستند. طبق گزارش هالیوود ریپورتر، هشتمین فیلم ماموریت غیرممکن با استفاده از دوربین های آی مکس فیلمبرداری می شود و برنامه ریزی شده است که آن را به مدت سه هفته کامل در سینماهای آی مکس نمایش دهد. این برای کروز و مک‌کواری که فیلم قبلی‌شان Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One به این اندازه طولانی نشد، به دلیل اینکه کریستوفر نولان Oppenheimer سینماهای IMAX را در سراسر جهان تضمین می‌کرد، بسیار مهم است.

Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One نتوانست از نسخه قبلی خود، MI Fallout، در باکس آفیس جهانی پیشی بگیرد و به رقم چشمگیر ۵۶۷.۵ میلیون دلار (حدود ۴۷۱۹ کرور) دست یافت. این فیلم که در ۱۲ ژوئیه اکران شد، برای موفقیت آماده بود تا اینکه یک هفته بعد باربی و اوپنهایمر در ۲۱ جولای وارد سینما شدند و تا حدی به لطف پدیده “باربنهایمر” بر گیشه تسلط یافتند و جمعیت زیادی را به خود جذب کردند. Mission: Impossible 7 اتان هانت (کروز) و خدمه جاسوسی اش را در تلاشی برای ردیابی یک سلاح زیستی قبل از اینکه به دست افراد اشتباه بیفتد، ردیابی کنند. اوجین کیتریج (هنری چرنی) مدیر سابق صندوق بین المللی پول از فیلم اول، گابریل تروریست (عیسی مورالس) و قاتل فرانسوی پاریس (پوم کلمنتیف) شرایط را برای او سخت می کنند. هیلی آتول، بازیگر جدید بازیگر، نقش یک دزد مبهم را بازی می کند.

پارامونت همچنین A Quiet Place: Day One را سه ماه به تعویق انداخته و از ۸ مارس ۲۰۲۴ به ۲۸ ژوئن منتقل می شود و اساساً جایگاه اصلی Mission: Impossible 8 را اشغال می کند. این فیلم که به عنوان اسپین آف فیلم ترسناک جان کرازینسکی در سال ۲۰۱۸ به حساب می آید، انتظار می رود سرانجام تهاجم بیگانگان را نشان دهد که زمین را در سکوت مرده فرو برد. لوپیتا نیونگو (پلنگ سیاه)، جوزف کوئین (چیزهای عجیب) و الکس ولف (خوک) در این فیلم بازی می‌کنند. در همین حال، استودیو فیلم IF به رهبری رایان رینولدز کرازینسکی را از ۲۴ می به ۱۷ می ۲۰۲۴ ارتقا داد. انیمیشن بدون عنوان انیمیشن باب اسفنجی شلوار مربعی نیز از ۲۳ می ۲۰۲۵ به ۱۹ دسامبر ۲۰۲۵ موکول شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.