تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 فروردین 1403 - 11:54
168 بازدید
کد خبر : 208862

پیش‌فروش استیل‌بوک ۴K فیلم «گودزیلا علیه کونگ: امپراتوری جدید» هم‌اکنون آغاز شده است

پیش‌فروش استیل‌بوک ۴K فیلم «گودزیلا علیه کونگ: امپراتوری جدید» هم‌اکنون آغاز شده است

  به گزارش downloadfiilm.com و به نقل از برخورد دهنده دو کمپانی برادران وارنر و لجندری ماه مارس فوق‌العاده‌ای را با موفقیت مالی عظیم «تلماسه: بخش ۲» پشت سر گذاشتند. حالا این زوج قصد دارند ماه را با یک غرش به پایان برسانند، زیرا «گودزیلا علیه کونگ: امپراتوری جدید»، جدیدترین فصل عظیم MonsterVerse آمریکایی، امروز

 

به گزارش downloadfiilm.com و به نقل از برخورد دهنده دو کمپانی برادران وارنر و لجندری ماه مارس فوق‌العاده‌ای را با موفقیت مالی عظیم «تلماسه: بخش ۲» پشت سر گذاشتند. حالا این زوج قصد دارند ماه را با یک غرش به پایان برسانند، زیرا «گودزیلا علیه کونگ: امپراتوری جدید»، جدیدترین فصل عظیم MonsterVerse آمریکایی، امروز روی پرده سینماها می‌رود. این فیلم کراس‌اور (متقاطع) در باکس آفیس درخشیده است، اما اگر شما علاقه‌مند به داشتن نسخه‌ی فیزیکی فیلم هستید، پیش‌خرید استیل‌بوک ۴K فیلم «امپراتوری جدید» هم‌اکنون آغاز شده است.

استیل‌بوک آینده، محصولی انحصاری از فروشگاه‌های والمارت خواهد بود که تصویری خیره‌کننده از اتحاد گودزیلا و کونگ را در قسمت جلدی به نمایش می‌گذارد. گودزیلا رنگ‌آمیزی اتمی صورتی جدید خود را به رخ می‌کشد، در حالی که کونگ با دستکش بوکس رباتیک‌اش آماده‌ی مبارزه است. همانطور که در MonsterVerse معمول است، رنگ‌آمیزی این نسخه فوق‌العاده است و در کنار استیل‌بوک ۴K فیلم «گودزیلا علیه کونگ» عالی به نظر می‌رسد.

 

هنوز هیچ ویژگی ویژه‌ای برای این نسخه اعلام نشده است، اما به لطف والمارت، حالا می‌دانیم پشت و داخل استیل‌بوک چگونه به نظر می‌رسد. هشدار اسپویل (افشای داستان)، آن‌ها به اندازه‌ی روی جلد خیره‌کننده هستند. پشت جلد تصویری از خروج «سوکو» از میان دود را به نمایش می‌گذارد. اندازه‌ی کوچک آن‌ها ممکن است فریب‌دهنده باشد، اما گودزیلا و کونگ در «امپراتوری جدید» به هر کمکی که بتوانند نیاز خواهند داشت. در نهایت، در بخش داخلی، تصویری دو قسمتی از قدرت‌نمایی گودزیلا وجود دارد. 

 

یک تیم متقاطع حماسی

فیلم «گودزیلا علیه کونگ: امپراتوری جدید» بر همکاری اجباری این دو تایتان افسانه‌ای برای متوقف کردن تهدیدی بسیار بزرگ‌تر تمرکز دارد. شرور جدید MonsterVerse، «پادشاه اسکار» است که طول عظیم او برای این زوج اکراهی پویا، دردسرساز خواهد بود. این نواده‌ی کونگ تشنه‌ی خون است و کارگردان، آدام وینگارد، اکشن هیولایی حماسی‌ای که در «گودزیلا علیه کونگ» پایه‌گذاری کرد را به سطح جدیدی ارتقا داده است.

نقدهای فیلم «امپراتوری جدید» متفاوت بوده است، جایی که نبردهای عظیم، بیشتر ستایش‌ها را به خود جلب کرده‌اند و شخصیت‌های انسانی یک‌بار دیگر به ضعیف‌ترین جنبه‌ی فیلم تبدیل شده‌اند. با این حال، این موضوع مانع موفقیت عظیم «امپراتوری جدید» در گیشه نخواهد شد.

 پنجمین فیلم MonsterVerse در پیش‌نمایش‌های پنج‌شنبه‌ی داخلی، رکوردشکنی کرد و فروش ۱۰ میلیون دلاری را به دست آورد. طبق پیش‌بینی‌ها، این فیلم در آخر هفته‌ی افتتاحیه، فروش فوق‌العاده‌ی ۶۶ تا ۷۴ میلیون دلاری خواهد داشت. صرف نظر از اینکه نظر شما در مورد جدیدترین فیلم چیست، گودزیلا و کونگ همچنان بر پرده‌ی نقره‌ای حضور خواهند داشت. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.