تاریخ انتشار : شنبه 15 مهر 1402 - 19:28
129 بازدید
کد خبر : 208830

گوگل ۷ سال قطعات یدکی را برای سری جدید پیکسل ۸ ارائه خواهد کرد

گوگل ۷ سال قطعات یدکی را برای سری جدید پیکسل ۸ ارائه خواهد کرد

به گزارش نقطه نیوز و به نقل از گسمارنا یکی از اعلان‌های بزرگ رویداد Pixel 8، پشتیبانی نرم‌افزاری توسعه‌یافته جدید برای گوشی‌های پیکسل امسال بود. غول جستجو وعده ۷ سال به روز رسانی سیستم عامل و ویژگی های اصلی را داده است. این کاملاً تعهد است و حتی بیشتر از آن چیزی است که اپل

Google will provide 7 years of spare parts for the new Pixel 8 series

به گزارش نقطه نیوز و به نقل از گسمارنا یکی از اعلان‌های بزرگ رویداد Pixel 8، پشتیبانی نرم‌افزاری توسعه‌یافته جدید برای گوشی‌های پیکسل امسال بود. غول جستجو وعده ۷ سال به روز رسانی سیستم عامل و ویژگی های اصلی را داده است. این کاملاً تعهد است و حتی بیشتر از آن چیزی است که اپل مایل است با دستگاه های iOS خود ارائه دهد. تنها چیزی که نزدیک می شود Fairphone 5 است، بسته به نحوه شمارش.

با این حال، چند مشکل کوچک وجود دارد – تلفن‌ها معمولاً خراب می‌شوند و باتری آن‌ها معمولاً در طی ۷ سال به طور قابل توجهی تحلیل می‌رود. خوشبختانه، گوگل به این موضوع فکر کرده و یک نماینده رسمی قول داده است که این شرکت ۷ سال پشتیبانی سخت افزاری را نیز ارائه خواهد کرد. قطعات یدکی Pixel 8 و ۸ Pro در طول این دوره ۷ ساله در دسترس خواهد بود.

متأسفانه، گوگل جزئیات خاصی را فاش نکرد، اما گوگل احتمالا قطعات یدکی خود را از طریق وب سایت رسمی خود در اروپا و هند ارائه خواهد کرد، در حالی که شریک خدمات گوگل در ایالات متحده، iFixit است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.