تاریخ انتشار : یکشنبه 21 آبان 1402 - 14:56
231 بازدید
کد خبر : 208843

اپل توسعه iOS 18 و macOS 15 را برای از بین بردن باگ ها در نسخه های اولیه متوقف می کند

اپل توسعه iOS 18 و macOS 15 را برای از بین بردن باگ ها در نسخه های اولیه متوقف می کند

به گزارش نقطه نیوز و به نقل از گادگتس۳۶۰ طبق گزارش بلومبرگ، اپل کار روی توسعه ویژگی‌های جدید نسخه‌های آینده سیستم‌عامل‌های آیفون، آی‌پد و مک خود را که انتظار می‌رود سال آینده عرضه شوند، متوقف کرده است. طبق گزارش‌ها، این شرکت از کارمندان خواسته است به جای اضافه کردن ویژگی‌های جدیدی که می‌تواند راه خود

Apple Pauses Development of iOS 18 and macOS 15 to Eliminate Bugs in Early Versions

به گزارش نقطه نیوز و به نقل از گادگتس۳۶۰ طبق گزارش بلومبرگ، اپل کار روی توسعه ویژگی‌های جدید نسخه‌های آینده سیستم‌عامل‌های آیفون، آی‌پد و مک خود را که انتظار می‌رود سال آینده عرضه شوند، متوقف کرده است. طبق گزارش‌ها، این شرکت از کارمندان خواسته است به جای اضافه کردن ویژگی‌های جدیدی که می‌تواند راه خود را به iOS 18، iPadOS 18 باز کند، با اشکالاتی که در نسخه‌های اولیه کد نشان داده شده‌اند – انتظار می‌رود توقف در پایان هفته به پایان برسد، برطرف کنند. و macOS 15 در سال ۲۰۲۴.

در این گزارش به نقل از منابع ناشناس آشنا با تصمیم این شرکت اشاره شده است و بیان می‌کند که تیم مهندسی نرم‌افزار اپل چندین باگ را کشف کرده‌اند که در طول آزمایش داخلی شناسایی نشده‌اند، که منجر به توقف توسعه ویژگی‌های جدید به منظور رفع و رفع اشکال‌های موجود در کد شده است. در یک دوره یک هفته ای

انتظار می‌رود نسخه‌های بعدی سیستم‌عامل اپل در قالب‌های iOS 18، iPadOS 18، macOS 15 و watchOS 11 ارائه شوند – به‌روزرسانی‌های آیفون و آی‌پد با نام رمز Crystal، در حالی که سیستم‌عامل‌های مک و اپل واچ در داخل با نام Glow شناخته می‌شوند. و مون استون، طبق این گزارش.

توقف توسعه این سیستم‌عامل‌ها پس از رسیدن این سه به‌روزرسانی سیستم‌عامل به اولین نقطه عطف مهم خود، که با نام M1 نیز شناخته می‌شود، انجام شد. پیش از توسعه منجر به نقطه عطف دوم، توسعه دهندگان نرم افزار اپل باید مشکلات موجود در کد را ریشه یابی کرده و آنها را برطرف کنند.

طبق این گزارش، نسخه‌های نرم‌افزاری آتی این شرکت تنها مواردی نیستند که تحت تأثیر مکث ایجاد شده توسط اپل قرار گرفته‌اند. طبق گزارش ها، سازنده آیفون توسعه visionOS و همچنین iOS 17.4 را که قبلاً منتشر شده بود متوقف کرده است – یک به روز رسانی جزئی برای سیستم عامل گوشی های هوشمند که انتظار می رود در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ ارائه شود.

در حالی که بلومبرگ گزارش می دهد که اپل قصد دارد این هفته توقف توسعه را لغو کند، تلاش ها برای حذف اشکالات از کد احتمالاً بر عرضه مورد انتظار به روز رسانی ها تأثیر نمی گذارد – اپل معمولاً سیستم عامل های بعدی خود را در کنفرانس سالانه توسعه دهندگان در سراسر جهان معرفی می کند. رویداد WWDC) و آنها را در سپتامبر عرضه می کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.